4 Ocak 2014 Cumartesi


çikolalata parcacıklı kalp pasta;

1 adet kakaolu pandispanya
(kalp şeklinde kestim)
1 paket krem şantiyide yine tarifine uyarak hazırlayın
1 paket kare bitter çikolatayı rendeleyin rendenin kalın tarafıyla.
Kremasi icin ;
Yarim kilo sut
1 cay bardagiun
2 tatli kasigi nisasta
1 yumurta sarisi
2 cay bardagi seker
Bütün malzemeleri karistirin ve ocaga alip pisirin.
En son kaynayinca vanilyayı ekleyip bi tasim kaynatin. Ilinmaya birakin.
(Eger Kakaolu isterseniz 2 kasik kakao ekleyin malzemelere.)
Ilininca koyu olursa sut katip acabilirsiniz kremayı
--------------------
hazırlanışı;
pandispanyanın alt katını bir miktar sütle ıslatın. ben fırçayla yapıyorum bu işlemi.
kremadan sürün üzerine rende çikolatadan serpiştirin. ve yine kremadan sürün ikinci katı koyun.
yine fırcayla ıslatın. kremadan etrafına sürün. komple rende çikolatayla etrafını kalayın. üzerie krem şantiyle süs yapın.
ben bnun yarısını beyaz çikolata rendesiyle yarısını bitterlide yaptım oda çok güzel oldu. komple beyaz çikolataylada yaptım. ici icin de beyaz krema kullandım oda cok güzel oldu. ama inanılmaz lezzetli ve pratik deneyin mutlaka. Icine muz dilimleri koyabilirsiniz çikolatali pastalara muz çok yakisiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder