4 Ocak 2014 Cumartesi


TURKİSH PASTA
Sevdiklerinizi böyle bi pastayla mutlu etmeye ne dersiniz. bu pastayı hala tatmayanlarin kaçirdığı çok şey var. Yapması kolay lezzeti bi harika.
Hazırmı diye soranlara böbürlenerek ben yaptim diyeceğiniz iddialı bi tariftir kendileri. öyleyse buyrun tarife

Öncelikle bu tarif için dikdörtgen büyük borcam lazim.

Keki icin
2 yumurta
Yarim su bardagi seker
1 cay bardagi sivi yag
1 cay bardagi su
2 yemek kaşıği kakao
1 paket kabartma tozu
1 su bardagi un
Yumurtalari ve sekeri iyice çırpın. Yagi suyu katın çırpin. unu eleyin kabartma tozunu ekleyip çırpın. Yagladiginiz tepsiye dökün 200 derecelik fırında 20 dakika kadar pişirin.

Kremasi için
Yarim kilo süt
1 buçuk cay bardagi şeker
1 tatli kaşıği nisasta
1 cay bardagi un
1 yumurta sarisi (şart değil isterseniz
Hepsini karistirin. Kaynayinca vanilyayi atin. (Bu tarif benim kendime ait puding tarifimdir

Üstüne
Muz dilimleri incecik incecik doğrayin

1 paket sade biskuvi
1 paket kakaolu bisküvi

Çikolata sosu yarim kilo sütle hazirlayin.
Krem santiyi 1 su bardagi sütle hazirlayin dolapta durakoysun

Hazirlanişi
Kek pişince fırından çikarır çikarmaz 1 su bardagi sütle ıslatin. Ilınakoysun
Pudingi pisirin oda ılınakoysun. Eger ılındıginda cok kati olursa sütle açin.
Ilınan keke pudingden biraz sürun muzlar yapışacak kadar. Muzlari dizin pudingden dökün. Sade bisküviyi dizin. Tekrar pudingden dökün kakaolu bisküviden dizin.
Krem santiyi sürün. Çatalla kıvrımlar yapin. Pastaniz hazir. 1 gece dolapta bekleyince çok güzel oluyo. Hazirladiginiz cikolata sosu ikram ederken pastaniza süs yapin. Afiyet olsun.

DİPNOT == YOKK bana pudingti muzdu zor geliyo derseniz hazir muzlu pudingi pişirin. Ayni görevi görüyo. Daha pratik. Ben muzlu pudingin tadını sevmediğim icin kendim pişiriyorum ;))

tarif Leyla ile Yemek Saati ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder